Saytda axtar
Bazar günü  
 12 fevral 2017   23:10:34  

Hərbi rəhbərə metodik dəstək - İnteraktiv dərs nümunəsi


     
 
 
  Rəfail   Əliyev, 
 Əməkdar   müəllim, “Ən yaxşı  müəllim” Respublika  Müsabiqəsinin  və  “Təhsildə  inkişaf   və  innovasiyalar  üzrə” Qrant   müsabiqəsinin  fərdi  layihə   qalibi, Azərbaycan   Respublikası  Təhsil  İnstitutunda   yaradılmış  ÇH  fənnii   üzrə  işçi  qrupun   üzvü, fənn  üzrə  tədris   proqramlarının   həmmüəllifi, istefada  olan  zabit-baş   leytenant,

Əmək veteranı.

 
Fənn:           “ÇAĞIRIŞAQƏDƏRKİ  HAZIRLIQ”, sinif  XI  
Tədris vahidi: TAKTİKİ   HAZIRLIQ
Mövzu:         MÜHƏNDİS    TƏMİNATI
Standart: 2.1.1 Müasir   ümumqoşun  döyüşünün  təşkili     
                 və  döyüş   təminatı  haqqında  təqdimat    edir.
Dərsin  məqsədi : Müasir  ümumqoşun   döyüşünün  mühəndis təminatının əsas  tapşırıqlarının  mahiyyət   və  rolu haqqında  bilik   və  bacarıqlarını  nümayiş   etdirir.
İnteqrasiya:  Azərbaycan   dili-1.2.4. Müzakirələrdə
söylənilmiş  mülahizələri dəyərləndirməklə  təqdimatlar   hazırlayır.
İş  forması:Kollektiv  və   kiçik  qruplarla   iş
İş  üsulu:  Sual-cavab, təqdimat,debat
Resurslar: Dərslik,iş   vərəqləri,video,PPT, kompyuter,proyektor
 .                                  
DƏRSİN    GEDİŞİ :
Giriş   hissə ( 3-5  dəqiqə). Bir cərgəli düzülüş, raport,salamlaşma
                             MOTİVASİYA (7 dəqiqə)
    Mühəndis    təminatı  barədə   qısa   videolar,slaydlar  nümayiş etdirilir.
Müəlliim  bu  məqsədlə  44 günlük   Zəfər  tariximizin  internetdə   yayımlanmış(yalnız  MN tərəfindən-rəsmi) foto  və   video resurslarından  da  istifadə   edə  bilər.
 https://www.youtebe.com/watch?v=JGh0Dxko
                                
 TƏDQİQAT    SUALI
Mühəndis   təminatının   əsas   tapşırıqlarının  mahiyyəti və   döyüşdə    rolu   nədən  ibarətdir?
TƏDQİQATIN   APARILMASI(10   dəqiqə)

Sinif   3   qrupa bölünür :
           I qrup  PUSQU
           II qrup  AXTARIŞ
           III   qrup-BASQIN
Hər  qrupa    tədqiqat  aparmaq   üçün    iş  vərəqləri təqdim  olunur.(iş   vərəqləri  əlavə  olunur)
     
   
 
  
  
  
 
 
    
 
MƏLUMATIN   MÜBADİLƏSİ    VƏ  MÜZAKİRƏSİ
       (15   dəqiqə)
Hər qrup  öz   tapşırığı  üzrə   tədqiqat   aparır və  təqdimat   hazırlayır.Təqdimatlar  dinlənilir   və   müzakirə  olunur.
 
ÜMUMİLƏŞDİRMƏ   VƏ   NƏTİCƏLƏRİN  ÇIXARILMASI
     ( 3 dəqiqə)
Şagirdlərlə  birlikdə   dərs  ümumiləşdirilir  və  nəticələr  çıxarılır:
   Mühəndis  təminatı( hazırlığı)  yüksək   olarsa,döyüşdə  itkilər  az, fəaliyyət   daha   səmərəli  olar.
 YARADICI    TƏTBİQETMƏ(2 dəqiqə):  “Döyüş   tapşırığının   uğurlu   olması  üçün   hansı   təminat növü   daha  vacibdir ?”    
                    QİYMƏTLƏNDİRMƏ ( 2  dəqiqə)
Qiymətləndirmə  meyarı:  təqdimatetmə

          I          II          III          IV
Müasir  ümumqoşun     dö- yüşünün  mühəndis təmi- natının əsas  tapşırıqları- nın  mahiyyət     və  rolu haqqında  bilik     və  baca- rıqlarını  nümayiş     etdirə  bilmir.Müasir  ümumqoşun     dö- yüşünün  mühəndis təmi- natının əsas  tapşırıqları- nın  mahiyyət     və  rolu haqqında  bilik     və  baca- rıqlarını çətinliklə nüma- yiş  etdirir.Müasir  ümumqoşun     dö- yüşünün  mühəndis təmi- natının əsas  tapşırıqları- nın  mahiyyət     və  rolu haqqında  bilik     və  baca- rıqlarını,əsasən,  nüma- yiş     etdirir.Müasir  ümumqoşun     dö- yüşünün  mühəndis təmi- natının əsas  tapşırıqları- nın  mahiyyət     və  rolu haqqında  bilik     və  baca- rıqlarını  nümayiş     etdirir.
Ev   tapşırığı: İnternet   resurslarından  istifadə    etməklə  “MÜHƏNDİS   TƏMİNATI”   elektron  təqdimat  hazırlayın.
Dərsin  sonu : XÜDAFİZLƏŞMƏ”(1 dəqiqə)
 Əlavə:
Dərs  zamanı   istifadə  ediləcək  slayd   nümunələri:
 
 
 
  
  
 
 
  
  
 
 
 
  
 
 
  
 
  
 
 
 
 
 
 
 


Tarix: 31-10-2022, 12:30

Xəbəri paylaş